Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Умови обміну або повернення товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем (не враховуючи день покупки);

Якщо товар не підійшов за кольором, формою, розмірами або іншими характеристиками; товар має механічні пошкодження, несправності, пошкоджену упаковку чи дефекти із вини виробника чи служби доставки; повернення/обмін товару належної якості можливе лише за умови, якщо товар не використовувався, збережено всі споживчі якості та товарний вигляд, має повну комплектацію, не порушено цілісність виробу, присутні всі ярлики, пломби, а також наявність розрахункової накладної, отриманої разом із товаром;

Відмова в обміні/поверненні товару належної якості може бути з наступних причин:

  • порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п .;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.

Товари, належної якості які не підлягають поверненню чи обміну (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172):

  • натільна білизна - термобілизна;
  • товари, що були у вжитку.

Товари, належної якості які підлягають поверненню чи обміну:

  • всі товари належної якості за відсутності причин відмови які вказані вище;
  • всі товари належної якості, які не вказані вище у списку товарів належної якості які не підлягають обміну чи поверненню.

Як можна повернути чи обміняти товар належної якості:

  1. Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +380 (44)-238-81-97 або +380 (97)-001-93-40, вкажіть яку саме процедуру повернення чи обмін ви бажаєте здійснити;
  2. Відправити товар та накладну на відділення "Нової пошти" за реквізитами: м. Киїів, відділення №47, +380 (97)-001-93-40, Різник Дмитро Євгенович, або здійснити повернення/обмін фізично за адресою м. Київ, вул. Вишгородська 37. 

Повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів із моменту звернення у вигляді поштового переказу чи переказу на банківську картку/рахунок клієнта.

Обмін товару може бути зроблено на аналогічну позицію або інший товар з перерахунком вартості, згідно з частиною 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Сторона що оплачує транспортні послуги при обміні/поверненні товару належної якості:

  • Всі транспортні витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару належної якості, несе покупець.

 

Умови обміну або повернення товару неналежної якості:

Повернення та обмін товарів неналежної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем (не враховуючи день покупки);

У разі виявлення протягом встановленого строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, Ви маєте право за своїм вибором:

  1. повернути товар та отримати сплачені за товар кошти;
  2. замінити товар на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у магазині;
  3. безоплатного усунення недоліків товару;
  4. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Повернути кошти за товар або замінити на аналогічний Ви маєте право у разі дотримання наступних умов:

1. Наявність істотних недоліків, що виникли з вини виробника або продавця підтверджені висновком експертизи (за необхідності).

Відповідно до п. 12 ст. 1 Закону України “Про захист прав споживачів” істотний недолік — це недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.

2. Збережено документ, що підтверджує оплату.

Відмова в обміні/поверненні товару неналежної якості може бути з наступних причин:

  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.

Товари, неналежної якості які підлягають поверненню чи обміну:

  • всі товари неналежної якості за відсутності причин відмови які вказані вище.

Товари, неналежної якості які не підлягають поверненню чи обміну

  • всі товари неналежної якості якщо у них присутнся одна з причин відмови які вказані вище.

Як можна повернути чи обміняти товар неналежної якості:

  1. Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +380 (44)-238-81-97 або +380 (97)-001-93-40, вкажіть яку саме процедуру повернення, обмін, безоплатне усунення недоліків чи відшкодування витрат на усунення недоліків товару ви бажаєте здійснити;
  2. Відправити товар та накладну на відділення "Нової пошти" за реквізитами: м. Киїів, відділення №47, +380 (97)-001-93-40, Різник Дмитро Євгенович, або здійснити повернення/обмін фізично за адресою м. Київ, вул. Вишгородська 37. 

Повернення коштів або відшкодування коштів за усунення недоліків відбувається протягом 7 робочих днів із моменту звернення у вигляді поштового переказу чи переказу на банківську картку/рахунок клієнта.

Обмін товару може бути зроблено на аналогічну позицію або інший товар з перерахунком вартості, згідно з частиною 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Сторона що оплачує транспортні послуги при обміні/поверненні товару неналежної якості:

  • Всі транспортні витрати, пов’язані з поверненням/обміном товару неналежної якості, несе продавець.